Wednesday, April 13, 2011

MBV 1 Good Luck





Sedar tak sedar sudah hampir habis semester pengajian aku di UTHM ini.
Dalam 2 minggu lagi dah nak final exam...(3/5/11 - 10/5/11)
Mula2 masuk punya la rasa lambatnya masa...
Pelbagai persoalan timbul, mampukah aku nak habiskan pengajian ini?ada peluang kerja ke? I'm really being a childish at the first time at here..yes i'm cried..so funny..at the moment i'm so weak dont know why..maybe to much thinking..
Memang pada mulanya aku berasa berat hati untuk meneruskan pengajian ini kerana pelbagai spekulasi mengenai pengajian ini.susah nak kerja.
Tapi mak pesan walau macam mana pon INSYAALLAH rezeki tu ada terutama dalam bidang pendidikan.dengan azam yang baru dan semangat dari mak itu aku teruskan juga (tapi still banyak main =P)btw thanks mom..luv u so much..muahhh
Alhamdulillah..mungkin ini jalan yang terbaik buat aku..INSYAALLAH..
Finally juz finish the last class for this semester..Alhamdulillah...
Buat teman-teman seperjuangan MBV 1 selamat maju jaya dalam peperiksaan akhir
semester.Thanks kerana berpeluang mengenali kalian.

No comments:

Post a Comment